tisdag 27 mars 2007

På önskelistan...


En radio i retrostil från "Roberts radio" ligger högt upp på min önskelista. Därför blev jag väldigt glad när jag läste att Designtorget numera säljer den. Yippie! Tyvärr har de bara tagit in den i 3 färger - svart, vit och orange. Den mitt hjärta suktar efter är såklart den röda på bilden ovan med vita stjärnor - blir någon förvånad? - som kommer från Cath Kidston. Vad jag har förstått så fungerar inte radion från Kidston här i Sverige då den är digital....? Men om man läser på Designtorget´s beskrivning av radion så är de digitala, så kallade DAB-radio? Nu måste jag ju kolla upp det här omgående...... för isåfall är inte drömmen ouppnåelig, förutom priset då, 200£!
(Foto: Designtorget och Cath Kidston)

3 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Lycka till i din radiojakt! Och jag kan inte annat än hålla med, de är bedårande i sitt gulliga utseende! Jättefina!! Mari.

SOFIE sa...

Gud så söta! Puss!

dreamhouse sa...

håller med! dessa är ljuvliga!