onsdag 27 juni 2007

Utmanad

Jag blev utmanad av Kicki på http://iverashus.blogspot.com/ att visa min blogg-plats. Nu vill jag varna känsliga tittare att bilden kan innehålla en del obehagliga scener ;-)






Foto: Lotten



Vår data hörna ligger intryckt under trappan och skäms! Den är inget jag stolt visar upp direkt - och alltid totalt ostylad (för det är ingen idé)


Men jag har planer må ni tro.... platsen den är på är kanske inte det mest optimala men det finns just nu inga andra alternativ. När trappan skall målas vit skall en total makeover av datahörnan göras. Det får ni se resultat av sent i höst eller nåt sådant ;-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du behöver inte skämmas..just nu står min skärm på en flyttkartong och själv sitter jag på golvet.
Men vi båda verkar ha ambitioner på att ändra detta så småningom:)
Tack för din trevliga kommentar på min blogg!
/anna.a dromehm.blogg.se

n o r d i n g å r d e n sa...

Å vilket härligt inlägg!! Man sitter där man har plats och så illa var det verkligen inte, det är mysigt att sitta under trappor... Du är för härlig!! Och vet du, så lustigt, i dag tänkte jag just på detta och fotade min blogghörna, jag tänkte att det kunde vara en kul grej att sända vidare! För om man inte vill visa sitt ansikte så känns det som om man visar lite av sig i af om man visar det ställe där man sitter så ofta!! Kul inlägg! Mari.

Maria sa...

Obehagliga scener...kul! Jag har precis flyttat upp min dator från källaren för att lättare kunna sitta vid den trots att alla barnen är runtomkring mig. Min nya datorhörna blev därför mycket trevligare.

Signes Vind sa...

Kul att se var du sitter - ska också visa min bloggplats om några dagar. Just nu står jag med färgburkar runt mig för vi målar om hallen. Mitt skrivbord som vi nyss målat vitt väntar också på knoppar - men sen ska jag visa var jag bloggar ifrån.

Anonym sa...

Min är hemsk men den ska också fräschas upp med lite hyllor och så till hösten, kanske....

I Veras hus sa...

Äsch,varför känna obehag:-) Inget fel på den platsen,men med dina idéer så är jag säker på att du kommer fixa till den till oigenkännlighet*blink blink*

Ja,hur vi ska vi gå tillväga med Arla-tavlan? Jag bara MÅSTE ha en sån! Min äldsta grabb tittade på mig med märkliga miner i ansiktet när jag visade vad som snart(?)ska komma upp på väggen i matrummet.Menar du ALLVAR säger han med just allvar i blicken,ruskar på huvudet åt tokiga idéer en inredningstokig mamma kan få.Voine voine....