torsdag 25 oktober 2007

Ett livstecken...

Foto: Lotten
Här kommer ett litet livstecken från mig. Jag jobbar just nu ganska mycket - för att kunna vara ledig nästa vecka under höstlovet;-) Med trappan har jag inte hunnit långt.... det är så mycket annant just nu som tar tid. Igår fick jag influensa-vaccin så nu har jag värsta knölen som gör ont som f-n (ursäkta språket)..... därför visar jag min lilla förbandslåda som jag köpt på Inreda.com.
Ha det bra alla bloggare och ni andra med - jag kommer snart åter! Kram!

8 kommentarer:

My White Cottage sa...

Härligt med ledigt höstlov, det ska vi också ha!!

Ta hand om dig! Kramar!!!

Maria sa...

Så fin firstaid låda!! Vi har en blå från Bruka...

hus och torp sa...

Väldigt söt förbandslåda. Hoppas att du får ett härligt höstlov i nästa vecka. Det är du värd som jobbar så mycket.

ikas sa...

aaaa, kul att se dig!!
Ska du till mässan i helgen?

fingerspitz sa...

Jag har också lyckats skrapa ihop och är ledig från nu till nästa fredag natt, det känns lyxigt, jag bara undrar vad vi ska göra hela veckan tjejerna och jag. Fast jag har en känsla av att det kommer att gå ganska fort trots allt.

Hmm influensavaccin, undrar om jag ska ta det?

ha en bra helg, kram!

Lotten sa...

Seaside - Ta hand om dig med! Kram!

Maria - Bruka´s grejer är fina... ha en trevlig helg!

Hus och torp - Tack! Jag hoppas att det blir bra... vi skall städa ur min mormors lägenhet bland annat... sista chansen på guldsoffan ;-)

En dag i taget - Nej, jag tror jag skippar mässan faktiskt! Såg inte ut att vara så mycket att titta på tycker jag....

Fingerspitz - Då hoppas jag att du oxå får en trevlig vecka tillsammans med barnen! Ang influensavaccinet så får vi det gratis genom jobbet.... så det är inte så mycket att tveka på då;-)

Anonym sa...

Den är ju jättesöt! Då gör det inte så mkt om man skurit sig då man får ta fram den fina låddan!

Anonym sa...

Väntar med spänning på trappan!!!!
Ha en skön helg!!!Kram