söndag 25 maj 2008

Mycket på en gång....

Foto: Lotten
I onsdags var jag ute med några kollegor och åt mat - Jättetrevligt! Denna lilla väskan sydde jag för att ha då eftersom jag inte hade en liten väska som passade i färgerna. Det är Knåpmoderns modell "dagisväska" som jag har sytt efter i den storleken som jag ville ha. Torsdag och fredag har jag varit på utbildningsdagar varav fredagen var mest lyckad. Den handlade om organtransplantationer - något vi har mycket av på vår avdelning.



Foto: Lotten
Här är en liknande väska i ett annat tyg. Jag har fått 4 beställningar på ovanstående väska samt ett par till i ett annat tyg av mina arbetskamrater. Så nu gäller det att hinna sy allt oxå ;-) Ha det gott - vi syns snart!

6 kommentarer:

Maria sa...

Fin modell! Måste nog också testa den sorten...

hallakulle sa...

Jättefina väskor! Jag har precis plockat fram mina påsväskor för jag tycker de passar bäst så här års.
Fortsatt trevlig helg!

Lisas inredningsblogg sa...

Åhh wow vilka fina väskor! Den blommiga skulle jag verkligen inte vara blyg för! Vad tar du för en? Ha en trevlig tisdagkväll!

Anonym sa...

det var det värsta jag sett på länge. har du inte någon smak .jag säger bara dressman. galne gunnar kolla in deras krimplin och trikå kläder i fina och tåliga färger behöer inget underhåll nästan en blöt trasa då och då räcker.och läga tid på tygkassar när det finns på konsum billiga kram från snefrid

Retro Elephant sa...

Supersnygg den röda väskan! =)

Anonym sa...

Vilken härlig sida! Gillar verkligen färgerna. Mkt inspirerande med dina syprojekt - jag syr alltid också mina väskor. Din sida ger mig lust att sy fler! Tack för det. Nu måste jag försöka ge mig på det här med design av bloggen också...min är helt grå.
Trevlig systund!
Mia