onsdag 10 september 2008

Hemnet

Foto: Lånat från Hemnet
Sitter och kollar hemnet-annonser i lugn och ro... och jag fastanr för ett fint sekelskifteshus! Dyrt... 5 miljoner sträcker sig en bra bit över min budget.. men ändå kul att kolla in! Det är säkert jättefint inne..............


Foto: Lånat från hemnet
Herregud!! Jag höll på att sätta kaffet i halsen!!! Det här var jag inte beredd på alls! Kolla in köket - hur har de tänkt där...? Jag tycker ju att rött är jättefint men kanske inte i den här överdosen ;-) Till och med köksbordet är knallrött!!! Ju mer jag tittar på det här huset och fashineras.... ju coolare blir det på något sätt! Allt är ju "over the top" och man måste ju beundra dem som inrett det... de har verkligen följt sin egen stil. Kolla in resten av bilderna på:

6 kommentarer:

Maria sa...

Måste spana in det!!

Maria sa...

Nu har jag kollat! Inte min smak direkt, men lustigt att alla rum på något sätt hade olika stil. Stora kontrastermed ett gemensamt, liksom to much överallt!

londonhem sa...

oh my good!!!! inte vad man forvantade sig inte.

Anonym sa...

Skojar du.....trodde inte att det fanns sådana fantastiska egenheter i vårt avlånga land, men det är klart att det är ju lite häftigt att man vågar....jag menar det är ju endel pengar i ett kök
/Annah

vinklar o vrår sa...

Jösses... vad ska man kalla det där... originellt i alla fall ;)

Lyck-Annas sa...

Oh herre min gud och skapare!
Det var verkligen en mängd olika stilar - modigt!
Fin blogg!