onsdag 24 september 2008

På plats...



Foto: Lotten

Ett par foton lyckades jag ta utan att det var med små barnhuvuden överallt. Det är alltså bilder från min svägerskas kök där Arla-tavlan som jag målade nu hänger. Eller... det är egentligen den första som jag målade till mig själv eftersom färgen inte hann torka innan avfärden.
Idag skall jag sätta mig vid symaskinen och försöka sy färdigt ett par UFOn (ofärdiga projekt) och lite annat som jag har funderat på.... få se vad det blir. Jag tänkte uppdatera min länklista litegrann. En del kommer att tas bort och nya läggas till. Har ni synpunkter på vilka som skall till och vilka som skall bort ???

7 kommentarer:

Maria sa...

Halloj Lotten!
Så fint i din systers kök! Samma fina tapet som vi har på vår lilla toalett...och jag såg den på IDOL igår när de satt i något väntrum på Globen...så den tapeten finns plötsligt överallt =)

Anonym sa...

God morgen :)Tenk at du har malt det stilige bildet selv!!!! Det er kjempefint!!! Utrolig stilig til den røde lampa i taket..
Håper du får en fin dag med mange fine timer på symaskinen!
Hilsen Kardemomme :)

londonhem sa...

alskar tavlan,jattefin!!! vill ha!
kram
anna

Anonym sa...

God morgen :)Tror vi sitter og skriver samtidig her :)
Hverdagsrom på 80 kvadrat høres ut som en drøm..Vi har alt for liten stue fordi vi har tatt av stuearealet for å få større kjøkken..
Vi planlegger en liten utbygging etter hvert.. Gleder meg til mer "space"..Ha en fin dag du også :) Hilsen Kardemomme :)

Vintage Victoria sa...

Vilken fin tavla! Vad duktig du är!

Anonym sa...

Åh din Arla-tavla. Den tycker jag verkligen om!

Kram
/Johanna

Anonym sa...

Åh den tavlan är så fin!