onsdag 22 oktober 2008

Bokpaket

Foto: Lotten
Igår kom ett litet paket i brevlådan innehållande en efterlängtad bok. Det har ju snackats en del om den här boken i bloggvärlden ett tag nu. Alla har lovordat den och höjt den till skyarna. Jag har än så länge bara bläddrat lite planlöst i den men jag måste säga att den ser lovande ut ;-) Massor av tips och ideér och finfina foton. Jag beställde min från svenska adlibris.se för 248 kronor inkl frakt. Snabbt levererat var det med!


Foto: Lotten
Håll utkik här på Nästet... för snart blir det tävling/utlottning med fint pris!

9 kommentarer:

Persiljas Hus sa...

Adlibris; here I come! :D

makiato sa...

Har helt missat bloggsnacket om den, men boken ser väldigt fin ut. :)

Anonym sa...

Jeg har sett boken et annet sted også..Tror det var hos Flittiglisene..Nå tror jeg nesten at jeg må ha den jeg også..Så bra at du viste fram noen bilder for nå ser jeg at det er eksakt min stil også:))
Det er alltid så gøy å oppdage nye inspirerende bøker..
På den gamle bloggen min "katter kitsch og krydder" la jeg ut kjøpetips om yndlingsboken min "Selina Lake"..Det er min innredningsbibel nr.1 foreløpig..
Har bladd boken sønder og sammen uten å gå lei av den..Kanskje du allerede har den? Ønsker deg en fortsatt fin dag med den nye boken..Klem fra Kardemomme :)

Fröken Fräken sa...

Den måste jag ha missat, har inte alls sett den. Det är ju lite trist med nätbokhandlar, att man inte kan bläddra först. För det vill man ju gärna göra när det är inredningsböcker så att man ser om det är i ens smak eller om man sett bilderna massor med gånger tidigare. men då är det ju bra att man kan få bilder och rekommendationer på bra böcker så här via bloggar!

Anonym sa...

Va fin den verkar den där boken!:).

Anonym sa...

Oj, den ser bra ut!!!
Måste nog beställa den från Adlibris! Jag älskar adlibris! Bra pris å bra service!!!

Maria sa...

Har helt missat den boken tidigare...Måste kanske inköpas!

Maria sa...

Hej igen!
Japp, NU är den boken och två andra beställda...OOOPs =P

Anonym sa...

Jag är också sugen och det är br att höra att den verkar bra. Kanske ska slå till då...