tisdag 11 augusti 2009

Mitt byte


Foto: Lotten


Tidigare i somras efterlyste Maria med bloggen Fröken Fryd ett byte. Hon ville ha senaste numret av Family Living. Jag hoppade förstås på bytet och fick ett helt underbart litet skärp Maria sytt samt en tygstuv. Det var ett bra tag sedan jag fick dessa men det har inte blivit av att jag visat dem här på bloggen än..... Det kom liksom annat emellan.
Idag skiner solen. Snickaren har behagat att dyka upp och fixat till sitt misstag något.... vi får se hur slutresultataet blir. Nu skall jag ut med barnen i solen ;-)

2 kommentarer:

I Veras hus sa...

Vilket bra byte! Bor hon inte i Sverige kanske?? Hursomhelst, att idka byteshandel är riktigt skoj.
Tack för de kommentarer du alltid tar dig tid att skriva hos mig.
/Kram

Maria sa...

jeg er så glad for, at du blev gald for tingene :-)
det blev i hvert fald jeg. den lille pung bruger jeg dagligt, og bladet... Uhh, jeg har snart læst og bladret så meget i det at det begynder at slides, ha ha ha.

Må nok finde på en ny byttehandel når næste numer af FL kommer i handelen, for det blad er jeg da afhængig af :-)

KLEM Maria.

Ps: Endelig idag blev jeg kreativ igen - det var en fryd uden lige :-)