söndag 8 november 2009

Badrum - 8 bilder






Foto: Lotten
Sista dagen på gallerry´s utmaning är att visa sitt badrum. Det här tillhör inte mitt favoritrum.... det finns mycket att önska här ;-) Det jag ändå är nöjd med är kaklet som en keramiker som heter Britta Strömbeck har gjort. På övervåningen har vi tyngdlyftarna och på undervåningen har vi de dansande damerna. Handdukarna i karamellfärger är från H&M Home. Den gamla vågen som visar fel är min mormors gamla som jag har älskat från barnsben. Jag kommer så väl ihåg hennes mintgröna badrum med inbyggt badkar och tvålkopp ;-)

5 kommentarer:

hatte och matte sa...

Vilket roligt och unikt kakel!
Synd att du inte kan använda Picasa, det är en liten hjälp, men du kan ju iallafall stapla upp bilderna bredvid varandra och det är snyggt också.
Ha en skön söndag kväll!

erry sa...

Åh, vilket roligt kakel! Fina bilder, som vanligt!

Kram ^_^

Re-dizain sa...

Det var som tusan....nu har vi varit nästan i hela ditt hem:) Kul! Många fina detaljer överallt...

Lycke sa...

Jättehärligt kakel!!!!!! hur kul som helst - och unikt!!! Din, vem var det, farmors eller mormors badrum lät ju fantastiskt mysigt också...fick riktig barndomsdejavy av den bilden...mmm...

Kramhögar Lycke

Min rosendröm sa...

VIlket coolt kakel. Riktigt häftigt! Ni har ett vacket hem.

/Nina