tisdag 24 november 2009

Paket i lådan


Foto: Lotten

Igår när jag gick ut och hämtade in posten hittade jag ett litet paket i lådan.... Jag blev lika glad som barn på julafton ;-) I det bruna paketet låg två mindre paket, vackert inslagna. Det var goa Fröken Fryd - Maria som skickat paketet efter att jag hade deltagit i hennes utmaning att vara prinsessa för en dag.



Foto: Lotten

En jättefin fodrad tygpåse i retrotyg och en hemmasydd mobil med den mest underbara retrotapeten jag bara kan drömma om.... Tack snälla Maria

4 kommentarer:

Jenny sa...

Härligt med små överraskningar bara så där.
Härlig blogg du har, kikar absolut tillbaka en annan dag.

/Jenny

Maria sa...

Velbekommen Lotten :-)
det tog lang tid, men til sidst fik jeg trippet mig på posthuset og sendt pakken, godt at se den kom vel frem.

Klem Maria

C. Tvillingmamma sa...

Oh så vacker!

Linn sa...

Väldigt fina paket också! Inspiration inför julen.