söndag 28 februari 2010

Vårdrömmar

Foto: Lotten

Nu har jag jobbat hela helgen därav den låga aktiviteten här på bloggen. Dags att ta itu med veckans tvätt och sedan skall jag se favvoprogrammet "Project Runway" på TV3. Men först lite surftid på datan så jag vaknar. Här visar jag tyger jag köpt och budat hem den senaste tiden. Det översta gröna är precis likadant som ett par kuddar jag har sedan tidigare i röd-rosa som syns på bilden. Jag älskar att få tag i flera färgställningar av samma tyg.... lite nördigt kanske?
Vad kul att så många vill vara med i min utlottning ;-) Lite extra kul eftersom jag valde att inte ha med tvång på länkning mm.... Jag tänkte som så att då är det verkligen bara sådana som läser min blogg som är med ;-) Det är ju just er läsare som jag vill skall vinna.... och inte någon som bara tittar in för att vara med på utlottningen!
Hoppas att ni får en bra söndagkväll! Syns snart igen....

20 kommentarer:

Y sa...

åh den röda kudden var fantastisk! det ÄR kul med samma tyg i olika färgställnignar. Extra kul att gå o klappa på

Mimi sa...

Helt underbara! Sååååå KAWAII !!
(*^-^*)

En fugl i hånden sa...

Virkelig smukke stoffer - de to øverste. Mit hjerte hoppede lige et lille slag over, da jeg så dem, og så ved jeg, de er særligt skønne! :)

erry sa...

Helt underbara tyger!

Håller med om att det är kul att ha favvotyger i olika färgställningar. Jag har faktiskt spanat in ett tyg på Tradera som är samma som mitt favvo-röd/cerise/orange-blommiga men i blått/lila, så jag är väldigt sugen på det! :)

Retro Elephant sa...

Kanonsnygga!

//Lina

Kamille sa...

Kjempefine stoffer!!

Sanna sa...

Läckra tyger får man aldrig för mycket utav.. =)
SV: Jo detta var ett mjukstartar projekt..enkelt och snabbt gjort =)

Kraaaam
Sanna

Re-dizain sa...

Jättefint...kudden i samma färg pryder min soffa med:)

Helena sa...

Det rödrosa tyget längst upp till höger blev min favorit!
Och du Lotten.... Nördar är vi allihopa....;-) Jag är helt enig med dig!!
Ha en go måndag! Kramar från Helena

Randiga Tråden sa...

Fina tyger, gillar också att blanda.

millandante sa...

Vilka härliga tyger!!! Blir så sysugen när jag ser dem!:)
Kram

till-vidas-ara sa...

Hääärliga tyger och så underbart nördig då :)))
Jag är nördig så att när jag hittar något jag verkligen gillar i tex klädväg, så vill jag gärna ha minst två exemplar av det jag hittat, hihi!!!
Verkliga vårkänslor av tygerna - och det är ju det man så gärna vill ha nu...mer vårkänslor och ljus!!
Tack för dina goa gratulationer - det var en lugn och skön dag att bli 38 på :) och visst har även min man missfärgat tvätt eller krymp plagg till oigenkännlighet, hihi...så oftast är det faktiskt jag som tvättar...!

Tapeten är uppe på vägga nu, tjoho!!! Bara en liten bit kvar att tapetsera - men det vi hunnit har jag lagt ut på bloggen nu!

Måndagskramar Lycke

till-vidas-ara sa...

Tack vännen :) Men gumman....du vet väl att 4 ()-åringarna är de nya 20-åringarna :)))) Såg i allafall det på tv...vad heter hon nu, hon som var med i vänner; Coutney Cox, startar ju en ny serie där hon får sin ungdomstid vid ¤()!!!!!!
Hihi, men jag vet att det nog kommer att kännas ännu underligare när jag också är där om två år...huuuuu...förstår och fattar ju ingenting av detta med 38?!? Känner mig ju mer som något på 20!
Fast nog är man lite stel i kroppen när man vaknar om morgnarna, fniss...

Massa kramar Lycke

till-vidas-ara sa...

Hahaha..hihi..det där med extra semesterdagar lät bra :DDD
Nu ska här ommöbleras...

Kramar Lycke

pernilla sa...

Grattis till de tre åren! :) Jag har också Jag passarade ocskå tre år i dec 2009- tiden går fort då man har roligt!
Tre år till då va? :):):)

milla sa...

Åh, har inte hittat så mycket tyger på mina loppisbesök men annat smått och gott trillar ju in. Ha det gott.Kram Milla

Sanna sa...

SV: Liten och söt och snabb att skapa! Perfekt litet kvällsprojekt =)
Kraaaam
Sanna

Y sa...

jadu, är ni riktigt snälla kankse det hamnar nåt i bloggen :-D Vi ska ha fyraårskalas och jag lät femåringen designa en prinsessklänning till mej. hoppas

Sanna sa...

Du har något att hämta inne hos mig gumman!
Kraaaaam
Sanna

annika c sa...

Fruktansvärt fina tyger. Vilket köp!