fredag 19 mars 2010

Glömde visa...

Foto: Lotten

Jag glömde ju att visa er den här fina skålen/fatet med ett underbart mönster. Fantastiskt skick... ina nagg eller slitningar. Titta på undersidan bara... Jag hittar ingen märkning här heller.... bara två svarta prickar under..? Är det någon som känner igen det eller vet något om det?




Idag skall jag förbereda ytterligar inför 40-års partyt imorgon. Jag skall börja med att baka tårtan och ikväll skall en vännina komma hit och vi skall göra ett gäng småpajer med svamp, persilja och vitlök. Sedan får jag väl jaga runt med dammsugaren en sista gång oxå ;-) Ses snart igen!

13 kommentarer:

Designing good life - Sarah sa...

Vilka kap du gjort på loppisen! Kul med lite unika saker.

Loppisletaren sa...

Otroligt söt! Ett sånt fat hade jag också nappat på!

EmmaP sa...

Vet inget om det, men sött var det :D

BlandetLoft sa...

Den var virkelig fin ja!
Hilsen fra BlandetLoft

Røsslyng sa...

Superfin! Utrolig hva du kommer over på dine loppisrunder.
Lykke til med festen i morgen og ha en finfin helg! :)

Jenny Bergvall sa...

Men så söt! Passar utmärkt på den rosa duken också!!

Re-dizain sa...

Jättegulligt fat men jag vet inget om det , sorry!Kul med party och med så mycket energi som du har :)

Stine Hoelgaard Johansen sa...

sikke en sød skål/fad, og et tillykke med fødselsdagen, det lyder som om at du har helt styr på festen:)
Stine

Susanne sa...

Underbar var den vilket kap! sällan man får tag i sådana karotter i så fint skick!

erry sa...

Åh, så söt! Men jag vet tyvärr inget om den...

Mina dagar sa...

Detta fat hade jag lätt också köpt på en av mina MÅNGA loppisrundor;)
/Eva

till-vidas-ara sa...

Underbart fat! Påminner om "picknick", men har ingen aning om ursprunget! Skulle gärna haft ett sådant hos mig - lyckliga dig :)

Soliga kramar Lycke

Anonym sa...

Hei!
Så fin skål :) den ligner på andre ting som kommer fra Norske Figgjo fabrikken!