torsdag 23 september 2010

Bambi - en liten samling

Foto: Lotten

Till förra julen köpte jag de pälsiga rådjuren. De fick stå kvar efter julen för jag tycker att dom är såå fina. Häromdagen när jag köpte spegeln på loppis så hittade jag en liten Bambi-kompis i porslin som jag var tvungen att få med mig. 5 kronor kostade hon. Kanske inte det bästa skicket.... men hon är ju såå söt så hon är förlåten ;-)
Nu är jag ledig i 5 nätter framöver så jag har tänkt mig lite tid i syrummet samt en tur till landet.....

12 kommentarer:

Hannasvirrvarr sa...

Tid i symrummet, låter härligt. Och härligt att du har ett syrum, det ska jag också ha en vacker dag :)

fiazoo sa...

Vad skönt med ledig tid. Du får visa upp vad det blev i syrummet.

Ha nu många lata, sköna dagar!

Randiga Tråden sa...

Så söta.

Jenny Bergvall sa...

Ett Liknande hårigt rådjur har jag också. Köpt den på loppis efter jul. Någon måste ha tröttnat ;) Min står och välkomnar alla i hallen. Högt upp och ståtligt på en hylla. Funderade ett tag på att ha den som smyckes hängare... men nu får han stå där i hallen ett tag till.
Ha det så mysigt i syrum och på landet. Njut av ledigheten och så hoppas jag att du snart är tillbaka här i bloggen igen ;)

gult hus i svingen sa...

Ny heading? Har ikke fått med meg det jeg da. Den er aldeles midt i blinken for en 70- tallist;)

Bambiene er søøøte, den lille som er litt "shabby" skjønner jeg godt du ville ha. Man må da ta vare på det som ikke er perfekt også.
Du har kjøpt stor industribokstav, ser jeg. Står på ønskelista her også. Jeg skal også tilbringe mye tid i sykroken i helga.
Gleder meg til å se hva du har sydd:)))

Klem til deg fra Meg, Lotten:)

Fin torsdag og fridag. Trine

I Veras hus sa...

Vad det händer saker!!
JÄTTEfin header, älskar din välfyllda perfekta tyghylla, armbandet var hur fint som helst.
Ja, jag kan fortsätta.
När kommer du till Sthlm?

KRAM!!

Thea's Mania sa...

En herlig bambi og bokstav. Det er så fint at bokstaven kan vise frem noen bambier. Den får en hyllefunktion!

erry sa...

Åh, de är så söta dina bambier! Varför skulle man ha dem endast till jul liksom? :P Visst var det lite kul att de kom med i headern också? Jag bara älskar det där stora E:t som dekoration och hylla till småfint. :)

Vad härligt det låter med lite ledigt och tid i syrummet! :) Njut!!!

Kram

Therese sa...

Vilken fin header! Den passar ju helt perfekt.

Tack för tipset om M3 från Elgiganten, vilken uppenbarelse! Mannen köpte den i helgen när jag var borta och idag testade jag, handtagen känns RENA när jag tar på dem. Helt underbart.

Ha en skön ledighet!

LissenTo sa...

Vilken söt liten samling.
Ha det gott. Lissen

Re-dizain sa...

WOW!!!!Vilken Lotten header! Underbar och så mycket du! Erry är så galet duktig!

Katja sa...

vilken sötis :)