lördag 25 december 2010

Julklapp från Swappen

Foto: Lotten

Hoppas att ni alla haft en underbar julafton med mycket god mat och trevligt sällskap. Vi är på landet och firar jul med mina bröder. Här är iskallt men som tur är funkar bergvärmen hur bra som helst. Vi skall snart ut på en promenad i det soliga men kalla Bohuslän. Jag vill bara visa vad jag fick i min ena julklapp ifrån swappen som jag ordnade för 1,5 månad sedan. Min julklapp kommer från Susanne. Hon hade sytt ett "huckle" till mig av vintagetyger som man knyter om huvudet. Jag har det faktiskt på mig just nu ;-) Dessutom hade hon skickat med ett par bonussaker - Tusen Tack goa Susanne!


Foto: Lotten

Den andra julklappen ligger troligtvis hemma i brevlådan. Vi skall in och hämta den vilken dag som helst framöver..... Nu är jag såå nyfiken på vad alla ni andra fick i julklappsswappen...?

6 kommentarer:

Vintageregreening sa...

Oj! Så kul att se dem och vad bra att du gillade "hucklet". Jag fick jättefina julklappar...kom in och titta!
Kram och tack för ditt fina initiativ!

Re-dizain sa...

Så gulligt av henne:) Kan tänka mig att du är jättesöt i hucklet när du går där hemma och pysslar..

Solveig Lövendahl sa...

Vilka fina julklappar du fick!
God fortsättning önskar jag dig!

Maria sa...

Jag ska fota mitt endera dagen...

PIPPIVOGEL sa...

GOD JUUUUL Lotten.
Som du kanske läst tidigare så hann jag inte få iväg klapparna här men de är nu postade så jag hoppas de dyker upp imorgon.

God jul & Gott nytt ut i stugan.

Kramar från Klara

Kiiromi sa...

Så rolig idé med swapen! Vilket fint huckle du fick, jag älskar tyget.

God fortsättning på dig.
/Mia :)