söndag 2 januari 2011

Fler julklappar....


Det här fina paketet (om än suddigt på bild) fick jag av den goa Trine till jul. Tyvärr var vi inte hemma när det kom i lådan så jag hämtade det i mellandagarna. Innehållet ser ni nedan:


En härlig kudde med broderad initial samt halsbanden nedan. Trine syr jättefina kuddar med broderier tillsammans med sin svägerska. Putegeriljaen kallar de sig ;-)


När vi kom hem till stan idag så låg dessa små paketen i lådan och väntade. Det var från Klara som var med i min julklappswapp. De innehöll:


Ett jättefint kuddfodral samt en liten fin prickig ängel. Tusen tack till både Trine och Klara! Nu skall jag packa upp lite... kanske hinner jag sy något...?

9 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

du har vært snill pike i 2010 du også ser jeg, fine gaver:)
Klem fra Trine:)

Vintageregreening sa...

Jättefina klappar....och färgerna gör en glad.

En støvel og en sko sa...

Hei!
Så fine presanger - heldige deg.
Ønsker deg et riktig godt nyttår.
Klem, Sølvi

Kiiromi sa...

Fina klappar du fick också :)

/Kram Mia :)

HannasHörna sa...

HEJ HEJ!

Vad skönt att du inte bloggat om klappswapen förrän nu. Då är jag inte så sen.)

tack för den fina kökshandduken. Den blir fin i mitt vårkök:)

Den lilla "väskan" kommer väl till pass.

Kram

erry sa...

Vilka söta julklappar du fått, speciellt kuddarna! :)

God fortsättning kära Lotten!

MOKKASIN sa...

Gott Nytt År så här i efterskott! Vilken snyggolampa du visade nedan, vill verkligen ha till Livs rum...
Kram Sofia

Ellen sa...

Godt nytt år!
Takk for en utrolig inspirerende blogg!Du har inspirert meg siden jeg startet å blogge, jeg gleder meg til å bli inspirert hos deg i 2011 også:)
Nyttårsklem fra Ellen Andregasellen!

Heidi sa...

Hej Lotten,

Snygge gaver :)

Jeg har laget en badge for Handmade Gift 2011 pledge som du ønsker + en egen side der jeg skal legge ut det jeg lager + linke til de som er med. Du er allerde på listen :)

kram Heidi