söndag 30 januari 2011

Söndagsbilden - Jag sätter P

Foto: Lotten

Bokstavstokig som jag är kunde jag inte motstå det här stora fina P-et när jag såg auktionen på Tradera. När jag väl fick hem det var det ännu finare än på bilden i annonsen - det brukar ju faktiskt vara tvärtom på sådana sajter ;-) Jag flyttar runt min nya bokstav här hemma för att hitta den optimala platsen... just nu är det i sovrummet.
Vill du se andra inspirerande söndagsbilder så skall ni gå in på Fabriken och klicka er vidare till massvis med inspirerande söndagsinlägg.

13 kommentarer:

annicken_j sa...

Eeeeelsker bildet :D

Susanne sa...

snygg! kul med bra fynd i bland lyckas man !

Maria sa...

Bokstäver är fint!
Så härliga knapparna nedan blev. Måste finnas många användningsområden för dem!

Petra / Popetotrora sa...

Fint!! Jag (Petra) blir ju förstås väldigt avis! :-) Ha en skön söndag!

erry sa...

Vad läckert! Just bokstaven P hade jag gärna haft, för min älsklings namn börjar nämligen på P...

Anonym sa...

Här är en till bokstavsgalen..=)Snyggt som tusan ditt P/Annica

gult hus i svingen sa...

fin P med andre fine ting, nydelig bilde du har tatt, Lotten:)

Klem fra Trine som gleder seg fortsatt til skjærefjøla kommer:)

a piece of happiness sa...

Åh så fint, här har du en till bokstavstokig. Jobbar med det hela dagarna men tycker ändå om att ha det i mitt hem. LiseLotte

Johanna sa...

Jag är också bokstavtok ;) Så fin P har du fått!! kram <3

Therese sa...

Älskar också bokstäver! Superfint P, lite annorlunda dessutom. Fick hem ett J häromdagen, visar det inom kort:)

Hittade inga glasburkar på loppis igår... en tjej hann precis för mig på två stycken på Reningsborg och på Erikshjälpen gick inga att hitta:(

Hoppas du haft en bra helg! Stor kram Therese

Sofia sa...

Vilket snyggt P!

Jill sa...

Hej! Vilken mysig blogg du har! Första gången jag kikar in här, men jag återkommer gärna fler gånger!
Jill

Unknown sa...

Vakre P'en din :o)
Grattis får jeg si og må du få ei rigktig flott ny uke.