lördag 22 januari 2011

Virkad väst

Foto: Lotten

Den här fina virkade västen köpte jag för ett tag sedan. Jag föll för färgerna. Tyvärr var den för liten för mig så nu hamnar den i Nästet-shop. Jag kommer att lägga ut lite smått och gott där framöver så håll ögonen öppna....

A-HLR barn - kursen igår gick jättebra och det var såå lärorikt. Jättekul att få fördjupa sig i olika områden inom yrket. Idag är en plockardag här hemma.... lite städ, disk och allmänt röjande. Hoppas att ni har en fin lördag!

9 kommentarer:

Fru Purjo sa...

Håller med. Färgerna är härliga...lite som sommar :-)

emblas-kanel sa...

Det var en skikkelig "glad-vest"- så synd at den ikke passet.
Ha en fin lørdag du også.

Klem fra Eva

Kiiromi sa...

Vilken fin! Längesen jag såg en fin väst kom jag på nu..

Läcker moln-mobil du gjort tidigare också, missade den nog när jag var sjuk.

Här har jag också röjardag och rydder upp i min lilla syhörna. Blir förvånad över de saker jag hittar som jag trodde var borta..

/Mia ;)

makiato sa...

Supersöt väst! Oj, vad mycket inlägg jag inte sett här...jag hinner inte med att läsa så mycket på bloggar tyvärr. Du är verkligen kreativ.

Sandie sa...

Rigtig fin vest! :)

Hvad kommer den til at koste og hvad størrelse er det? ;)

till-vidas-ara sa...

Jättefin! blir glad av den:) Och det visste jag väl att du skulle göra provet bra!!! Här har man varit på barnkalas halva dagen..helt slut - brukar inte vara så här social nu, med ett gäng barnföräldrar..och jättemagen :)

Kramar Lycke

till-vidas-ara sa...

Jo, förresten! Vad tycker du? Ska jag fortsätta med små bilder på bloggen, eller ska jag ha större...som de några inlägg ner - är så tvehågsen i dagarna och såå tacksam för lite tips vad som skulle passa hos mig..

Kramis Lycke

Mimmi Staaf sa...

Hej Lotten! Självklart får du skriva om min hemsida på bloggen, det gör mig lycklig att du vill det, tack så hemskt mycket på förhand, och tack för en inspirerande blogg!

MVH
Mimmi Staaf

Sanna sa...

Supersöt väst! =)

SV: Ja ram är en ide och spegel har jag också fått tips på..lutar åt turkos eller plommonlila just nu..men skall suga på karamellen ett tag till.. =)

Ha en fortsatt fin söndag gumman!
Kraaaaam
Sanna