torsdag 5 maj 2011

Nytt i hallen

Foto: Lotten

I helgen som var köpte jag ett plåtskåp via Blocket.se. Jag har velat ha ett sådant länge nu. Tidigt i våras var jag några på spåret via jobbet då de hade slängt en massa gamla fina plåtskåp i en container... men de hade gått till skrot tyvärr :(
Nu kom jag då äntligen över ett... lite lagom i storlek så det passar brevid sko-och hatthylla. Hallen blev väldigt mycket större och ljusare plus att jag fick en helt slät och fin vägg att hitta på något med! Det gamla skåpet har fått ett nytt liv på landet där det skall tjänstgöra som klädskåp i vårt sovrum.


Foto: Lotten

25 kommentarer:

En støvel og en sko sa...

Dette ble kjempefint! For et funn.

Annabell sa...

Du hittar så mycket fina saker!

Mya sa...

Ser superläckert ut! Jag gillar tapeten, är det en gammal tapet?
Tack för en kul och inspirerande blogg!

fialia sa...

Vilken kul ide med plåtskåp, en sådan rund bricka minns jag att jag hade för läääänge sedan.
ha de Fia

Randi sa...

Stilig!! :D

Stina Glaas sa...

Vad fint det blev!
Jag hittar också väldigt bra saker ibland, men tyvärr går åsikterna lite isär om det här hemma. När jag säger "Åh, vilken skatt! Den skulle kunna bli jättefin!" säger sambon typ "Ja, på soptippen." Haha!!

Therese sa...

ojojoj vad jag är avis på dig nu! Jag letade och letade... gav upp och köpte det från Ikea;)
Superfint och alldeles underbart! Härlig tapet också.

Ha en skön kväll, kram Therese

a piece of happiness sa...

Coolt som bara den. Passar bra i den miljön också ;)

A piece of Asia sa...

Superfint!

Petra / Popetotrora sa...

Oh, så fint! Och jag gillar verkligen, verkligen tapeten ni har i hallen!!

Loppedilla sa...

Det ble en kul gang!!

Randiga Tråden sa...

Tjusigt.

Katrine Neontråden sa...

Det ser bare vildt lækkert ud! Sådan nogle bliver aldrig kedelige!

Malin på pastill.nu sa...

De är väldigt väldigt fina de där skåpen! Härligt fynd!

kollijox sa...

va fint det blev med tapet skåp å allt, du är fixig du :)

Gila sa...

Så fin hall ni har! Jag har också Ordning & Reda kassar hängade i hallen. De tar hand om vantar, sjalar och dylikt.

Re-dizain sa...

Fräkt:)

Anonym sa...

Jättesnyggt!

gult hus i svingen sa...

lekkert og smekkert funn det skapet, heldige du:)

klem fra Trine:)

LissenTo sa...

Vad kul att äntligen hitta något efterlängtat!

Trevlig helg. // Lissen

Anna sa...

Effektfullt & snyggt med plåtskåpet!
Har du gjort sittdynorna själv? Jättefina!!!!

Maria sa...

Lotten, åh! vad snyggt! Tapeten så läcker till det vita.

Tove sa...

FANTASTISK kul og fin gang/ hall!! Herlig tapet, kjempekule skap, ja i det hele tatt superfint:)

God helg!!

Rebeccas DIY sa...

Vilken fin och mysig hall. jag blir alltid så avundsjuk på fina hallar eftersom vår egen är så mörk, trist och kaotisk.

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

WOW, otroligt fint blev det :) Önskar att jag hade en lite större hall så jag fick plats med något likande.