torsdag 13 oktober 2011

Foto: Lotten

Jag är såå besviken. Jag som hade såå stora planer här hemma denna veckan.... som inte blivit något av alls. Jag åkte på något slags magsjuka tisdag och onsdag denna veckan och nu känner jag mig bara allmänt hängig. Ont i lårbenen, nacken, huvudet och halsen och såå fruktansvärt trött. Det är ju såå tråkigt att inte ha energi till annat än att ligga/sitta. Min iPhone har verkligen varit min räddning dom här dagarna.... Håller som bäst på att utforska Pinterest.  Hoppas att energin återvänder och mina planer kan bli verklighet....

10 kommentarer:

Fru Purjo sa...

Nä fy för magsjuka. Förstår att du är surbesviken. Hoppas du blir av med fri från det fortast möjligt....

Fru Elin sa...

Nä fy!
Krya på dig snarast! =)
Kram Elin

Re-dizain sa...

Här blir det sällan som jag tänkt mig men att bli magsjuk är ingen vidare!! Krya på dig!

Jo sa...

Usch, vad tråkigt! :( Hoppas att du kryar på dig!
(Jag har inte sett Maxreklamen, men jag ska helt klart hålla utkik efter den! :) )

HannasHörna sa...

Usch då!

Krya på dig!

Snart kommer krafterna tillbaka o då orkar du snabbt ta igen det du missat.

Kram kram

Elin sa...

Krya på dig!

till-vidas-ara sa...

Usch vad jobbigt! det är ju så störande när man vill så mycket att bli helt desarmerad av sjukor. Jag är glad att jag är frisk i allafall och fått tillbaka lite sömn. Hoppas verkligen du känner dig bättre snart vännen min, och tack för förstående ord. visst skulle det vara självklart med lyhördhet och förståelse inom vården - ändå vet jag så många som fått uppleva motsatsen och dt är ju verkligen underligt kan man tycka. är avis på din iphone och undrar varför i hela världen jag skaffade en ny mobil istället :)

varma helgkramar Lycke

Mya sa...

å pinterest är mitt nya favvohäng. ska leta efter dig där.
Å tjusiga fredagsblommor ovan. gillar arrangemanget :)

ha en fin helg!

Mya sa...

fast det var ju inte så lätt att hitta dig. sökte på lotten men där fann jag dig inte ;)

här är min iaf :) http://pinterest.com/mamamya/

Loppan Lorum sa...

Stackare! Hoppas du blir bättre fort! Vill du "byta pins" finns jag på: http://pinterest.com/lisaviktoria/