måndag 27 februari 2012

Bläää för Comhem!

Foto: Lotten

Jag har inte försvunnit eller tröttnat på bloggen.... jag har bara en totalt kass internetuppkoppling från comhem.se som gör mig galen! Jag har surfat på barnens datorer, kollat mail på jobbet nu i snart två veckors tid.... Blää!
Jag som tänkte fira bloggens 5-års jubileum riktigt ordentligt den 20:e Februari.... blev ju bara blaj av det! Så fort mitt internet funkar ordentligt igen kommer det en utlottning!
 Under tiden visar jag en gardin jag har fått av en tygängel.... visst är den cool!?

6 kommentarer:

Emma sa...

Härligt tyg! Grattis till fem års bloggande:)

Hanna sa...

Fin! Jag har haft samma tyg fast i rosa/gult.

kollijox sa...

träligt med uppkopplingar som strular, men mycket fin gardin där ;) å grattis till bloggen då! kramen

Annabell sa...

Å, fyller din blogg år den 20:e februari:) Det gör jag med:)

Du frågade mig var jag köpt Kaffe Fassett tygerna, det var längesedan jag köpte dem men det var på Karma-garn i Torslanda. Jag har inte varit där sedan dess så jag vet inte om de har kvar, de hade ganska lite.

Men visst är de fina:)

CreandoPhoto sa...

Usch! Det är frustrerande när tekniken inte funkar. Blir man galen av.
Kramar

lisa sa...

Har du router? testa att köra med sladd, hade samma problem innan ;)