söndag 18 mars 2012

Foto: Lotten

På påsklovet har vi tänkt tapetsera hallen på landet och valet blir nog den här tapeten från PIP. Jag hade med ett prov ut till Marstrand i helgen och brorsorna gav sitt ok så nu är det bara till att beställa ;-) Jag tror att det kommer bli jättefint när det är färdigt... återkommer med bilder på resultatet sedan.
Tapeten på bilden nedan är en riktigt fin vintage tapet som jag har en plan för. Tyvärr är det bara 2 meter av den så det kan bli snålt... Hoppas att det räcker! Ha en skön söndag!


10 kommentarer:

fiazoo sa...

Åh så fin hall ni kommer få! Du får visa när det är klart.

Anonym sa...

Den första var jättefin...så vackert mönster:) Jag hade tapetsspecial för ett tag sedan..så du e välkommen att ta en titt om du vill ha inspiration:) Ha en kanonvecka

LOVE Maria på inredningsvis

AvMeg sa...

Den nederste tapeten likte jeg godt - gleder meg til å se hva du lager :)

Junette sa...

Uh, jeg er spændt på hvad du får ud af tapetet.
Jeg blev så glad da lige netop du bestilte dette. Tænkte at de skrappe farver var lige dig og du sikkert kan skabe lidt magi med det. :-)

LIsa sa...

NAJS :) ha funderat på samma fast rosa bakgrund till min hall ;) Birds in paradise är lite av en favvis. Men jag ska bara få hem personalchefen först så han ska få bredspackla lite. he he.. Fick nog av det efter spacklat väggar och tak i mitt mini sovrum. Älskar den andra tapeten. mycket fin! Lyx med hus i marstrand!

Trådanten sa...

Jättefin tapet till ett hus på landet. Ni kommer få jättefint!

CreandoPhoto sa...

Väldigt vackra tapeter båda två. De kommer att bli urfina hos dig :)
Kramar

hennihenni sa...

Härliga färgbomber båda två, blir säkert fint!

studio karin sa...

Blir nog tokfint!! Får jag tipsa om en tävling? Annars ta bort detta :)

http://studiokarin.blogspot.se/2012/03/tavling-vinn-en-rossy-lampa.html

mvh Karin

Stina Glaas sa...

Åh, det kommer bli underbart fint. :-)