onsdag 9 januari 2013

13 redan....



Herregud vad tiden går fort! Snart en månad sedan jag uppdaterade bloggen senast. Inte klokt! Skärpning!

Julen har vart bra. December var ganska hektisk för mig. Jag hann virka mig en ny mössa som ni ser på bilden ovan. Julledigheten hade jag svår syabstinens. Nu tillbaka i vardagen och jag försöker sy så fort jag hinner. Ett löfte jag tänkte uppfylla var att försöka göra färdig alla ufon i syrummet. Jag har tre quiltar som väntar på baksida, vadd och quiltning!!!! Däremellan kommer lite nya saker som jag vill pröva.... samt beställningar såklart.





bloggshoppen har jag fyllt på med lite nyckelringar

2 kommentarer:

Sanna sa...

Åhh vilken läcker mössa! <3

Hoppas du får en fortsatt fin vecka!
Kraaam
Sanna

Naemie sa...

Mössan va bara så läcker.